piątek, 12 maja 2017

Ciastko, poduszka i muzyka czyli mój sposób na leniwy relaks

Nottglim IKEA DIY

Czy Wy też tak macie, że przychodzi taki dzień, że to co obok jest nieważne. Liczy się tylko Wasz wewnętrzny spokój i potrzeba relaksu? Jak go nie doświadczycie wiecie, że będzie już po Was... wybuchniecie nieoczekiwanie i zatracicie się w stresie... W takich momentach trzeba powiedzieć STOP, wcisnąć przycisk pauzy i zatrzymać maszynę szaleństwa.


Dla mnie najlepszym sposobem na relaks jest przedpołudnie w piżamie, z ulubioną herbatą i muzyką w uszach. Do tego ciastko z krem i ulubiona poduszka. Tyle i aż tyle... 




Ciastko może i kupne ale poduszki handmade z materiału NATTGLIM  z Ikei z którego oprócz poszewek  powstało jeszcze coś, ale o tym to już innym razem bo herbata mi stygnie....

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. D.I.Y Po Polsku Czyli Coś Z Niczego: Ciastko, Poduszka I Muzyka Czyli Mój Sposób Na Leniwy Relaks >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      D.I.Y Po Polsku Czyli Coś Z Niczego: Ciastko, Poduszka I Muzyka Czyli Mój Sposób Na Leniwy Relaks >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      D.I.Y Po Polsku Czyli Coś Z Niczego: Ciastko, Poduszka I Muzyka Czyli Mój Sposób Na Leniwy Relaks >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK wa

      Usuń
  2. chyba każdy ma taki moment, zwłaszcza w tym rozpędzonym świecie :) fajne akwarelowe poduchy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam coraz mniej czasu na relaks. Ale jak już to czytam -albo na blogi zerkam.
    U Ciebie świetne miejsce relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam spędzać czas w łóżku :) Muszę tylko znaleźć jakiś sklep z materacami bo chcemy wymienić ostatnio coś źle śpimy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. D.I.Y Po Polsku Czyli Coś Z Niczego: Ciastko, Poduszka I Muzyka Czyli Mój Sposób Na Leniwy Relaks >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    D.I.Y Po Polsku Czyli Coś Z Niczego: Ciastko, Poduszka I Muzyka Czyli Mój Sposób Na Leniwy Relaks >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    D.I.Y Po Polsku Czyli Coś Z Niczego: Ciastko, Poduszka I Muzyka Czyli Mój Sposób Na Leniwy Relaks >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    OdpowiedzUsuń